Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 29, 2011

Tahniah buat korang :)


Assalammualaikum hm sorry aku tk bersemangat nak story semua ney dekat korang. Hm aku dah dapat tahu siapa kau punya si 'Setan' yang kau sebut sebut kan selama ney. Hm bagus lah to, kawan yang aku kenal, kawan aku yang dekat dekat dengan kau jugak :) hihi boleh dating hari hari kan? and boleh jelouse kan aku hari hari. Hm aku dapat tahu pun, sebab kau update benda yang sama dengan si S kau to update dekat blog :D hihi Awesome ~ tk apa lah, budak to memang comel dari aku, hihi memang dia pandai buat lawak untuk kau, hari hari kau boleh gelakkan? hm bagus lettuwwww, aku kat sini Happy tengok kau SeHappy mcm to ;') Sorry kawan, tk tahu lah pulaksss kau yang jadi pelengkap hidup dia. Hihi Tahniah dohh. Aku doakan korang bahagia lah sampai ke anak cucu -.- hm betul kau cakap kau dengan dia just mcm to jeahh, tk ada ERTI SAYANG tapi tunggu lah nanti, InsyaAllah ada wujud kasih sayang to. Hm kalau macam apa yang aku bagitahu dekat kau semalam, yang aku akan tunggu kau to, hm lupakan lah. Aku tak nak kau tahu sama ada aku tunggu kau or tak biyy. Hm apa guna aku tunggu, kau cakap hati kau bukan untuk aku lagi kan? Hee tapi sumpah aku tak sangka lah :D kenapa kau cakap kau jelouse dengan aku lagi? Bukan kau dah bunga yang boleh buat kau bahagia kea? Aku suruh lupakan aku, kau tk nak! hm aku tk tahu nak cakap apa lagi. Kau doakan aku cepat cepat tw supaya aku boleh hidup tanpa kau! Supaya aku kuat hidup tanpa kau Abdul Hafiz. Hm k lah, act aku sedih, tapi korang dah bahagia kan? Perfect! Sorry S aku ganggu boyf kau :D Jaga dia elok elok kayy, jangan buat dia sedih! :') #farhana kuat kan semangat kau! kau boleh hidup tanpa dia! tkperlu nangis sebab kau tengok kebahagian mereka! percaya lah, Insyaallah suatu hari kau dapat yang lebih baik dari ney :'> Just Be yourself Nurfarhana Noryazid!

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang