Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 15, 2011

So kesunyian akan menemaniku :')

Hm aku sedih gila weyy, dah dua malam aku nangis pasal kau! Tapi kau buat tk endah, aku nangis bagai nak mampus, tapi kau? Haha ternyata kau bukan yang aku kenal dulu. Hafiz yang aku kenal dulu, kalau dia tahu aku nangis dia akan cakap macam ney, 'dah lah too, tk payah nangis lagi hby minta maaf :')' yang aku tk boleh lupa, aku pernah nangis depan kau, then kau terus lap kan air mata aku, so sweett weyy. Tapi to semua dulu, and bukan sekarang! Hm aku nangis air mata darah sekali pun, kau tk akan kesian dekat aku kan? Hm okay aku cuba terima semua to!

Hafiz, aku minta maaf aku tk dapat jadi yang terbaik buat kau, aku selalu buat kau kecewa, sedih and aku tk pernah paham perasaan kau kan? Aku mengaku and aku perasan semua to, kau jeah yang selalu jaga hati aku, and selalu buat aku tertawa dalam kesedihan. Hm aku nak ucapkan terima kasih pasal apa yang kau dah pernah korban kan untuk aku. Aku harap kita punya relationship ney boleh kekal lama, tapi ternyata tak kan? Mybe jodoh kita memang sampai sini jeah :') Aku doakan kau bahagia and selamat berjaya dalam exam kau ney. Hm memang aku tk boleh terima semua apa yang kau cakap kat aku malam tadi, macam to jeah cara kau tinggalkan seorang perempuan? Aku ingat lepas kau cakap mcm to, kau terus call aku atau text aku? Tapi aku tk dapat satu text pun dari kau weyy. Atleast kau cakap lah, jaga diri baik baik kea atau selamat berjaya :'D Ternyata kau benci sekali dengan aku kan? Dah tk ada perkataan sayang kau dekat aku. It's okay hafiz, aku cuba! Aku cuba walaupun memang perit aku nak lepas kau! Aku tk nak kau tertekan dalam exam nanti, aku nak tengok kau berjaya demi masa depan kau! Tapi kenapa mesti semua ney berlaku time kau dalam perang medan? Act aku nak support kau weyy, tapi... Hm aku faham.

Memang semua salah aku, aku yang mulakan dulu bagi text dekat si Acap to! Tapi macam kau tk pernah nak bagi text dekat si Syasya? Okay bukan itu yang kau marah kan, kau marah kan aku sebab satu perkataan ILOVEYOU to! Tapi aku sumpah bukan untuk dia sorang jeah, untuk abang2 angkat aku, and member2 perempuan aku. Aku pun tk tahu yang dia akan reply text aku mcm to, percaya lah. If kau tk percaya, aku ada wish kawan kau I***, kau tanya dia, aku ada text dia mcm to jugak. Hm pasal to aku salah lagi! Memang aku banyak kali kantoi dengan kau kan, then kau rasa ini cara terbaik, aku dah tk boleh buat apa. Orang dah tk syg, buat apa kita perlu terhegeh2 kan? Tapi sumpah kau tk kan faham isi hati aku yang sebenar benarnya aku still syg kau lagi! Aku harap sangat kau akan cari aku balik weyy. Memang senang nak cari yang lain, tapi aku memang susah nak lupa kan kenangan and janji2 kau dengan aku dulu :'/

Sedihnya wey :'((( kau ingat tk aku kenal kau bulan 3? 14/3/2011? Semalam tarikh aku tunggu tunggu doh. 14/10/2011? Berapa bulan kita bersama? Hm tapi tengok lah, tak sangka hari to buat aku paling sedihhhh sesangat! Tak sangka tarikh to adalah tarikh last kita kenal?  Hm aku sayang kau hafiz! Aku tk boleh lupa weyy, dulu kita selalu jalan kaki pegi sch sesama2, bergurau time kita tengah sedih sesama, meluahkan apa rasa yang tk puas hati :') Hm dulu setiap balik sch jeah, seminggu dua kali kita akan date. Tempat favourite kau Klang Prade to jeah lah kan, hihi atau susah sangat nak jumpa pun, kita akan date dekat library sch kita :') Time to kau temankan aku stdy, sampai aku tk boleh nak focus sebab kau asyik asyik pandang aku jeah, hihi romantik lah awakkkk :* Walaupun setiap petang aku kena marah balik lambat, dengan alasan aku pegi stdy group or lepak rumah member :D  Then aku tk boleh lupa janji2 kita dulu? Aku tk sangka malam tadi kau cakap just angin jeah janji2 kita to, lupakan! Apaa to? Hm sampai macam to sekali? Aku setiap kali tk boleh lupa, kau selalu mimpi aku curang dengan kau, then selalu pun aku mimpi kau ada tikam belakang aku. Tapi apa yang pernah aku cakap dekat kau? Jangan percaya itu just mimpi jeah kan biy hihi :'] Aku ingat nak ajak kau keluar date lepas kau exam ney, sumpah rinduuuuuu weyy, lebih kurang 1bulan kita tk jumpa hm tapi.... Haha sedinyaaa weyy! Aku baru cakap dekat kau, nak minta izin dekat mama nak follow family kau hantar kau dekat PLKN. Tapi tk kesampaian niat aku.

Then baru kita rancang, nak kumpul duit sesama nak beli fon baru sesama kan? Tengok to comel jeah :'D Semua nak sesama kan? Hihi iloveyou hafiz. Tapi.... Hm semuanya tk kesampaian. Aku tahu weyy diri aku ney tk perfect, aku tahu aku ney bukan macam orang lain. Kau selalu cakap dekat aku perangai aku pelik, aku tahu perangai aku pelik sebab perangai aku tk sama macam ex ex kau dulu. Diaorang baik, perfect. Sorry aku megaku aku memang bukan golongan yang baik&&perfect :') Padan muka aku kan? Hm hafiz, act aku bagitahu kau, memang senang nak cari laki zaman sekarang ney, tapi isi hati dia aku tk faham. Aku takut aku akan laku benda yg sama atas apa yang kita pernah buat hafiz. Aku tk nak benda to terjadi lagi, aku sayang kau sorg jeah. Pasal acap to, sumpah aku bukan scandle dia. Kitaorang just kawan jeah. Sumpah tk lebih. Please aku harap kau tk kan lupakan aku, and tk tinggalkan aku! Aku harap sangat benda ney tk jadi terjadi biy. Memang malam tadi aku ada cakap kat kau, kalau kau nak tinggalkan aku, lepas ney jangan cari aku and contect aku! Tapi hati aku sebenarnya Yaallah, cuma tuhan jeah yang tahu biyy. Aku akan tunggu text and call kau weyy. Aku harap kau akan cari aku balik. Aku harap sangattttttttt. Please don't let mee go baby, i still loveyou so much. Aku tk kan lupakan kau :') Iloveyoutooooooo Abdul Hafiz bin Hassan <3

#All memories together with him, iloveyou Abdul Hafiz bin Hassan :* :')







No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang