Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 3, 2011

Macam mana nak tebus kesilapan?

Hm kenapa aku susah sangat nak dengar cakap/nasihat orang lain? Aku cuba tapi kenapa aku tak boleh! Kenapa aku tak serik serik lagi menanggung semua ney? Sakit tahu! Aku sayang mereka! Aku cuba dengar cakap mereka tapi apa yang aku tak puas lagi? Yeahh, memang susah kalau hidup selalu kena kongkong macam ney? Perit! Hm sorry mom dad, aku cuba jadi anak yang mendengar kata, tak berbohong. Tapi doakan lah aku jadi anak yang baik kayy ;') Jangan selalu nak bandingkan aku dengan adek aku. Aku tak suka! Hm aku tahu aku ney jahat tak macam dia, semuanya baik jeah -,- Aku tahu korang selalu buat aku macam ney sebab korang saya aku kan? Aku tahu semua to! Aku terima walaupun sebenarnya memnag sakit! Aku nak minta maaf sekali lagi to my mom and dad! I'm so soryyy guys :'/ Iloveyou :*

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang