Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 25, 2011

Sayang? Tiada guna -,-

Bangun .. Selamat Pagi Cikgu :D hihi aku rindu cikgu lah, rindu dekat kekawan yang lain hm okay lupakan! Now aku nak tanya korang apa erti 'Sayang' haa? Sumpah aku tk tahu -,- Hm lepas kita orang dah break, then couple balik, then break balik sebab member member dia tahu yang kita orang couple? Pelik kan WTF lah! Tapi tk apa bab kata yang lain kawan lagi penting kan? -,-  Aku tk tahu lah sama ada aku ney syok sendiri atau dia --' Haish dunia dunia. Hihi seronok sangat hati aku semalam dia IM aku dia cakap dia dah ada calon? Yeahh, Alhamdulilah lah sangat ke Hadrat Ilahi -.- Okay bagus nak mampus semalam aku text panjang panjang, then replynya ciputtt nonet jeahh. Comel betul lah kau reply to. Then aku tunggu text kau, and kau buat aku macam tunggul dohh. Besttttt :D Pukul 9.54 p.m baru kau reply kan? Haha. Buat aku macam tunggul kayu tunggu kau punya text dohh. Hihi tapi tk apa lah, aku sabar. Sabar separuh daripada Iman right? Yeahhhh! puihh -,- Bila aku tanya kau sayang aku lagi kea tk? Jawapan kau 'Yea, aku still sayang kau' Hm kenapa kau tk cakap kau benci aku jeah? Boleh aku blaa dari hidup kau and dah tk perlu nak terhegeh2 dekat kau brother :) Hihi tadi aku tengok ada pulak ajak kau buat fake relationship kan? Untung lah kau ramai peminat :'D Hm mybe dah tiba masanya aku lupakan kau buat selama lamanya haha. Aku cuba cuba, dan cuba and terus mencuba :') I'will Hafiz. Iloveyou :-*

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang