Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 22, 2011

Bosan

Bosan! Okay update blog jom lah. Hihi nak update apa yea? Act aku tk tahu nak update apa --' Hm citer kelakar? Boleh lah kelakar :D Hahaha firstly aku dengan Farisha tadi tk ada kredit nak text boyf masing masing lah kan -,- Hm dia pun ajak lah aku pegi Kedai Topap tempat Nur Shahirah Adilah bekerja :D Weee~ dah lah naik motor capuk! Hahaha tk apa lah kan, janji moto to banyak berjasa pada kita. Tk ada lah kitaorang jalan kaki pegi kedai topap to. Dah lah jauh -,- Hihi buat pertama kalinya wei aku bawak tengah jalan raya. Hahaha best best! Tapi dalam hati iman to tk kuat lagi tahu? Hahaha tk apa lah, tryyyyy :> Tapi nak tahu setiap kali aku bawak motor mesti gelabah --' Kenapa ha? Eishh, pelik betul! Okay lupakan! Then aku dengan Farisha pegi isi minyak motor takut motor mati tgah jalan lah kan -..- Isinya dah lah RM2! Nak bajet lah katakan. Then motornya pulak buat hal tk boleh start! Eish, org sebelah dah pandang pandang jeah --' Then kami pun batak, dah isi minyak apa lagi jejalan lah kan kat Meru. Sekali dah sampai Jalan Khamis hujan pulak -,- Farisha kata singgah rumah Arisha. Lepak lepak semua then tengok jam, kitaorg pun balik lah sebelum nenek bangun :'< Hm kalau tk mati -,- Haha sory lah kalau story aku ney batak siket sebab sumpah bosan! Dah lah tk ada sapa nak text, then onl harap jeah ramai, yang tegurnyaaa ciputt jeah :'D Hihi kbaii

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang