Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 6, 2011

THANK YOU MY LOVE !

Hai Asslammualaikum, hihi lama aku tk update blog kan kan kan? Haha sorry lah tk ada masa -.- Maklum lah SINGLE sekarang kan. Banyak benda nak dilayan. Hihi okay stop it pasal cerita tadi. Now aku nak bukak story pasal sorang mamat ney. Wee ~ nak tahu siapa dia? Hm dia lah budak aku kenal dekat laman buku to. Hihi macam lagu Najwa Latif to. Nama dia pun A jugak -.- Alahai jodoh aku memang dari dulu A ke? --' pelik tapi kenyataan. Hahaha acanor to? Haha tapi aku tk tahu lah sama ada aku boleh sayang dia macam aku sayang ex boyf aku to hm. Dia ney pelik siket perangai. Langsung tk Caring! Aku tk suka! Aku tanya dia, sure ke dia seriouse dengan aku kan? The answer is correct! Hm tapi aku sumpah tk confident! Haha aku tk nak lah nanti menyesal bila dah couple. If dah faham hati budi masing masing, okay GO ON! Now aku just teman tapi mesra jeah dengan member member. Tak ada istilah Couple or Scandle :) Hihi totally SINGLE 100 %. Tiap malam aku dah tk sunyi macam kedengaran bunyi cengkerik. Hihi sebab ada jeah akan orang text aku :) Aku pun tk terlalu mengharapkan text dari dia but kalau dia text to pun dah kira Bersyukur, bermakna dia tk pernah lupakan aku kan. Terima kasih AH :) Okay itu jeah lah life aku sekarang ney. Kekadang tiap malam, ada orang happy kan aku. Kadang kadang tengah malam pun ada orang sedih kan aku. Hahaha so tawakal jeah lah.

Hm malam tadi dia text aku dia mengadu hal kisah hidup dia dekat aku. Aku pun tak kan lah tk nak dengar kan? Hm mybe dia perlukan aku kot time to :'> Perasaan aku time to memang sedih and cemburu sangat sangat sangat. tapi watlek jeah lah (Y) yang penting dia bahagia kan hihi. Aku pun tk tahu nak cakap macam mana dengan dia? Dulu dia tk macam ney kan :') Just aku dapat bagi nasihat yang sepatutnya jeah lah. Sumpah aku dapat rasakan yang kau still sayang aku macam dulu? Kalau tk tk ada lah tiap tiap hari kau call/text aku. Aku bukan apa, aku tk nak kacau life orang yang aku sayang sangat sangat. Aku just nak tengok kau happy di depan mata aku sudah lah. Hihi tarikh 14/12? Awesome!!!!! Tak sabar nak tunggu tarikh ney. Hihi mybe hari Happy Atau Sedih bagi aku :) So just wait and see. Imissyouuuuuu ^^

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang