Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 17, 2011

Seronok? -,-'

Hai peppss, hihi Morning. Mulakan pagi anda dengan senyuman yang paling lebar yang sebelum ney tak pernah anda lakukan --' Haha gerenti mat bangla dekat sebelah rumah tergoda, awww~ :D Okay lupakan! Now aku nak story pasal semalam. Nak tahu apa jadi semalam? Act aku happy giler tapi adalah jugak sedihnyaaaaaaaa :'/ sebab ex boyf aku tak ada dalam hidup aku lagi. Tk happy kan aku lagi :') Hihi but it's okay lah, aku akan tunggu dia. Hm semalam ramai sangat yang bagi aku semangat supaya aku tk sedih lagi. Hee thanks you to Maza Ieya, Nadiatul Batriesya, Miera Lina, and Mamay Mashera :> Terharu gilaaaaa i. Haha act diaorang ney semua lah yang bagi aku nasihat supaya aku tk menangis memanjang :') #iloveyou :* Okay then petang semalam yang aku happy sekali, aku dapat tengok muka dia yang comel to walaupun kejap jeahh. Hm itu pun sebab aku betul2 dah sampai dekat kawasan rumah dia. Nasib baik lah, time to kawan comel aku to ada motor, thanks Nur Syafiqah Rahim :) Kitaorang date kejap dekat kubur cina, haha alahai maklum lah kan, to jeah tempat yang boleh tenang kan fikiran. Semalam time aku jumpa dia to, aku nak luahkan perasaan aku mcm mana aku luahkan kat blog ney. Tapi sumpah tk boleh! Aku dapat cakap apa yang termampu jeah, janji kau dapat faham perasaan kan biy. Hm harap aku tunggu kau, kau tk cari yang lain kayy :') Lega wei dapat jumpa kau semalam. Then hari ney kau ajak aku jumpa lagi? Hihi seronok gilaaaaaaaaaaaaa. Tapi aku minta maaf kalau hari ney aku tk boleh keluar :'(( Tapi never mind, aku akan cuba demi kau boy. Hihi tapi kan aku ada benda lagi happy, nak tahu apa? Haha aku jumpa bekas mak mentua aku :DDD Omg, Good news guys. Haha mula2 dia dah tunjuk kan rumah dia, then aku dgn member aku lalu depan rumah dia jeah lah, suddenly mama and adek dia keluar. aku apa lagi, tk kan nak terus blaa kan? Aku dapat cium tangan mama dia wei. Hm then petang semalam, abang angkat aku Muhammad Aidil call aku, cakap pasal hubungan aku dengan Hafiz :') Malu lah aku nak citer semua, sebab semua kesalahan aku to berpunca dari aku sendiri kan. Lama pulak to dia call. Ececeh rindu lettuww kan bunk :P And then malam tadi aku punya lah terkejut sebab abang angkat aku yang berlagak sorang ney titibe jeah text aku. Haha alahai ramai pulak yang rinduuuuuuu dekat aku. Haha kan Muhammad Azmeer? Dia tanya aku semua sihat tk? dah to aku cakap lah aku dah break. Haha punya lah dia terkejut habis. Thanks abang sebab selalu ada time adek tgah sedih :') Imissyouu! Klah, ney jeah story yg aku dapat kongsi kan dekat korang. So korang yg dah doakan aku still ada harapan lagi, thanks yeaaa. And you guys yang lain, harap dapat lah doakan aku ada jodoh lagi dengan dia :') Hm aku nak dia balik.Please come back to me boy, iloveyousomuch and ineedyousomuchh! 

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang