Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 3, 2011

Apologize me honey :*

Today aku tak sch lah kan, then aku onl dari pukul 10 sampai tengh hari tadi. Dia balik balik jeah ingat nak kesian dekat aku rupa rupanya lagi dia marah dekat aku (Y) Yeah, hm memang patut pun dia marah kat aku pun k. Sebab aku ney pun kadang kadang melampau -,- sampai tak faham perasaan orang yang kita syg. Tapi aku tak buat apa, hm bukan mengedik gedik dengan jantan tu pun. Okay act memang dia kuat jelouse, aku tak tahu nak kawal diri aku ney macam mana lagi. Kay biy, bby tahu hby marah dekat bby pun sebab bby dah memang selalu jeah buat hby bengang, sakit hati and so on. Tapi sumpah biy, bby tak ada niat pun nak buat macam to semua dekat hby. Hm kenapa hby cakap bby ney buat hby macam 'barang permainan'? Stop it hby! bby sumpah tak pernah anggap sekali pun macam to dekat hby. Bby betul betul sayang dekat hby. Bby tak pernah nak main kan perasaan hby pun. If bby nak mainkan biyy, bby tak betul betul jaga relationship kita sampai sekarang :'< Memang bby tak meyesal dapat kenal dengan hby. Memang bby mengaku and menghargai sangat pengorbanan hby yang banyak hby buat dekat bby. To bby sayang sesesangat dekat hby :* Bby first time dapat kenal laki macam hby ney! Bby tak boleh blaa ayat hby yg ney 'yeahh bby,hby sanggup buat semua demi bby asalkan bby selalu happy dengan hby' Yaallah, memang ayat to bby tak boleh dengar biyy :'/ sumpah sedih dengar hby cakap macam to sebab bby tak mampu nak buat semua to biy! Hm sumpah bby sayang hby sangat sangat! Bby minta maaf biy, bby betul betul minta maaf kayy. Iloveyou Abdul Hafiz :* Bby tak nak lepas ney hby dah tak caring/loving bby! Bby nak selalu hby hiraukan bby hm :'/ Bby tak sanggup nak terima to semua biy! Susah kalau nak percaya yang bby betul betul sayang dekat hby. Ampun kan bby tw biyy :'>

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang