Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 21, 2011

Single or Relationship?



Abdul Hafiz! Nama itu yang selalu bermain dalam fikiran aku :'/ Okay nak story pasal semalam. Nak tahu apa terjadi? Okay semalam, dia datang rumah aku lepak lepak jap. Terubat doh rindu aku kat dia. Dapat peluk dia kuat kuat! Macam aku tk nak lepaskan jeah :') Hihi comel sangat dia time to! Act aku nak discuss dengan dia pasal 'Our Relationship' Hm then semalam dia tanya berapa hari bulan? Aku cakap lah 20/11, kenapa? Then dia terus cakap mcm ney? 'Kita couple' Wowww gila ahh time to aku! Happy sial :'D Cuma tuhan jeah tahu perasaan aku masa to macam mana? Hm dah happy happy, titibe ptg to dia text aku dia cakap kita jadi scandle dulu? Wtf right? Hm act sumpah aku sedih! Tapi itu yang kau nak? Aku terpaksa turut kan kemahuan kau. Memang ahh, kalau kau cakap kau couple dengan aku kau tk nak curang! Yes memang dari dulu itu prinsip kau! Tapi aku tk tahu lah kali ney kau ter atau sengaja kan? Please biy, i sayang you sesangat! Okay i tunggu you tw biy ;') Now i tk tahu sama ada kita couple or scandle? Pening doh! Act aku harap lah aku tk nak kita jadi scndle, better kita couple terus. Aku tk nak kehilangan kau :'[

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang