Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

November 16, 2011

Tiada teman tengah malam -.- :'(

Assalammualaikum, kalau tk jawab dosa yeaaa? Hihi Good Morning friends. Hai guys, awal tk aku bangun then dengan semangat nya aku menulis blog ney pagi pagi, hm tk apa lah kerja berfaedah right? Haha iloveyou lah emuah emuah :* Okay nak story pasal malam tadi lah. Apa yea? Nak tahu tk, semalam aku text dengan boyf aku! hihi ehh, bukan boyf dah. Ex-boyf lah farhana :'> Haha tk apa lah, aku anggap dia boyf aku jeah lah sebab aku memang sayang dia sesangat! So korang jangan amek dia dari aku tw! Aku sayang dia, aku nak dia balik! Fullstop. Hm then malam tadi kita orang text cakap pasal jangan lupa kan aku :'< Amboi, sedih siot! Korang sedih tk? Haha tk sedih? Pegi mam lah sana :) Haha okay, semalam aku cakap dekat dia, aku akan tunggu dia 14/12. Aku akan tunggu tarikh to! Then dia cakap, jangan meyesal pulak if aku dah ada orang lain :'< Apa ney? Kata sayang aku? Tk kan tk kesian dekat aku sampai kau nak cari yang lain? Hm tk apa lah kan, if dia dah memang tawar hati dengan aku :') Aku pun try nak hidup single masuk tahun 2012 :'D New life weyy, dah tk nak fikir pasal couple2 dah. Nak betul betul focus dalam SPM. Amin :) Doakan aku lah, harap aku dapat tawaran pegi kea sekolah asrama to. #mengharap sangat :') Sedih stay kat sini, tk sanggup nak tengok kau bahagia  dengan orang lain :'((( Hihi. Hm now setiap malam fon aku akan sunyi jeah, dah tk ada sapa nak text aku! Ade abang angkat, semua dok busy dengan exam. Pasal si A to? Dah mati dalam hidup aku. Pasal si AH ney pulak, hm tah lah. Harap dia selalu ada dan menemaniku :'> Rindu nama yang dekat gambar to biyy #apis Petang nanti aku ingat nak pegi rumah kau kejap boleh kan? Nak jumpa mama and kau :') Kbaii Iloveyou Abdul Hafiz Bin Hassan <3 :']

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang