Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 21, 2011

You - Nur Jannah Allia




Assalammualaikum. Hai nama saya Nurfarhana. Awok? Dah kenal kan. Okay lupakan! Besuk hari apa dohh? Hm gempak gila ahh. Khamis kan tk silap? Berapa hari bulan ha? :O Hm minta minta ahh resultnya terbakar ke, kena curi ke? Bagus jugak kan. Mwehehe k apa aku merepik ney ha? Haha act sumpah sumpah aku gerun, seram, takut, excited, masam, masin, segala rasa yang dah ada dekat aku ney. Omaigood! ''Padan muka kau kan, time exam dok sibuk sangat nak bercinta, bila dah habis ... PUTUS'' hehe #Ayat mak aku. Tunggu jeah ahh resultnya macam mana besuk :') Ksedih.

Itu pasal Result Penilaian Menengah Rendah. Yang aku nak story sekarang, hihi Jeng Jeng ^^ Takut tak takut tak? Haha itu gila --' Tadi aku chat dengar budak Fake aku. Nama dia Adam Ismail :) Dia baik sangat orangnya. Okay tadi dah chat semua to, dia story dekat aku pasal problem dia dengan ex dia. Dah dengar semuanya. Aku bagi dia semangat. Nampak macam sedih jeah. Chill babe :'D Kita dalam situasi yang sama bukan. Hee dah to, dia pun tak nak tengok aku sedih. Dia bagi lagu untuk aku? Hihi. Aku faham. Aku faham maksudnya walaupun lagu Bahasa Inggeris kan. Haha tajuknya You. Yang lagu aku kat blog ney ^^ Korang sedih tk? Hm aku sedih bila faham kan ayatnya. Sedih gembira :') Thanks Adam.





No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang