Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 16, 2011

Romantik sepupu

Assalammualaikum. Selamat yang tk berapa nak pagi. Hihi sihat? Alhamdulilah. Hari ney aku nak share pasal semalam. Okay sorry ahh if korang tk suka aku update hari hari kat blog aku. Lantak aku ahh, blog aku kan? So tk ada kaitan dengan korang semua pun. Ha? semalam best gila doh walaupun tk jauh mana kitaorang merayau kan, tapi sesangat nya happy wei. Hihi kitaorang dating dekat Klang Prade jeah pun. Teman kan Izzati Zumri cari keje. Alahai maklum lah kan, orang dah jadi penganggur mcm to lewwww. Yang aku dengan Nur Farisha Hidani dok sibuk jadi bodyguard dia -.- Eiiiiii geram jeah. Then nasib baik ahh, aku pegi to dapat kebenaran dari mama. Apalagi lah, balun balik lambat ahh.

Firtsly dah masuk to, kitaorang pegi Mc'D. Mana lah tahu ada keje kosong kan? Yang abangnya pulak gedik gedik dengan kami, pelik aku --' Okay dah beli ice cream semua, ambil borang pegi cari kedai sebab nak beli pen untuk isi borang -.- Dah isi semua to, hantar then cari pulak keje kat watson, guardine. Tapi semua tk ada :/ Hm then yg si gila sorang ney dok sibuk nak makan burger Mc'D. Tapi ramai. Dah to ajak jeah ahh diaorang makan sizzling walaupun aku muak makan to -,- hihi sambil makan to jumpa mamat handsome ^^ bawak EOS pulak to. Amboi, k lupakan!

Dah jejalan tiba tiba aku rasa macam nak sedekah kat mangkuk pulak :/ Menyampah betul. Hihi then farisha ajak kami pergi karoeke. Dia kata dia belanja. Okay jom? Aku dengan Izzati zumri apa lagi? Haha memang menggila betul lah masing masing walaupun suara tk sedap mana. Haha rasa sumpah nak terkeluar anak tekak to doh :O Okay, dah pilih 6 lagu to. Habis. Habis apa lagi? choww lah. Dah sampai luar, Nur Farisha Hidani sibuk mengidam Big Apple. Banyak betul duit diaorang. Makan makan makan, then jejalan lagi dekat luar yang ada asculater to. Titiba jeah, nampak mcm kedai baju. Sumpah selama ney aku tk perasan. Lawa lawa doh bajunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. YaAllah, geram betul aku. Then kitaorang snap snap semua. Habis. Hihi tapi sumpah seronok dapat sepupu sepapat yang gila dah sewel. Hm tapi sorang jeah tk ada, Nur Dalila. Kalau dia ada lagi syokkk :') Okay next time taw sayang.

Aku sayang sangat sangat dekat diaorang ney hm :'/


No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang