Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 23, 2011

Im so sorry :'(

Aku tahu semalam aku punya result tak dapat nak dibanggakan oleh orang tua aku. Hm aku ingat kira okay aku tak ada failed tapi aku tak sangka sumpah result aku semalam tak ada A. Mama aku pulak dari balik, dia asyik membebel jeah. Yang ayah aku pulak, tak habis habis bagi aku nasihat :'). Sorry ma and abah. Akak tak boleh nak buat korang senyum sampai telinga. 

Semalam kitaorang keluar makan, then mama basuh/perli aku depan orang ramai. Sampai aku tak sanggup nak makan wei. Aku nangis, nangis dan terus menangis! Aku tak tahan asyik kena perli dengan mak aku. Hm nasib baik ayah aku ada. Dia back up aku! Thanks Abah. Diaorang tengah membebel to, then aku ajak bapak aku balik cepat. Hm ambil kunci kereta, nangis dalam kereta. Aku tak tahan! Hm malam to pulak otw balik kampung. Air mata aku tak boleh berhenti!

Dah balik, titiba badan aku menggigil sejuk. Kenapa eh? Suddenly! Masuk dalam bilik pakai baju sejuk, bukak kipas nombor 2 terus tido. Sumpah aku sejuk gila. Dah to, mak aku masuk bilik, then aku rasa badan aku ney macam panas gila. Lepas mak aku perli perli aku to, aku tak tegur dia langsung! Hm dapat tahu malam tadi aku demam panas. Apalagi, mak aku yang baik to suruh aku makan ubat then urut kan kepala, letakkan kain, temankan aku tido. Terima kasih mama. Aku tak sangka mak aku sanggup jaga aku tengah malam. Kesian dia sampai tak cukup tidur :/ Hm mybe aku demam pun sebab terkejut. Iloveyou ma! Akak sayang ma sangat sangat! Terima kasih sebab malam tadi mama jaga akak :'(

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang