Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 29, 2011

Happy New Year

Hai assalammualaikum. Hari ni aku nak post pasal Tahun 2011. Hari ni 29/12. Besuk dah 30/12. Lagi berapa hari kita akan masuk tahun baru bukan. Usia aku pun dah makin meningkat. Tak sangka aku dah berusia 16 tahun. Hee dah besar dah anak mama sorg ni ;) Terlalu banyak kenangan aku dengan DIA dalam 2011 ni. Banyak sangat wei. Tarikh 14/3/2011 adalah tarikh paling penting dalam hidup aku. Memang susah kitaorang nak lupakan semua ni :'3 Yelah kan, mana tak nya couple dah nak dekat setahun doh. Tipu lah kan kalau aku tk ada perasaan sayang lagi dekat dia. Hm sorry.

Now dalam tahun 2012 ni mybe kita tk ada jodoh kan. Nak buat macam mana. Tapi ingat kayy apa yang aku selalu tulis dalam diari kita. Kau baca dan faham kan. Itu jeah aku nak :') Jaga and luahkan segala perasaan kau dalam to kay. Aku nama kan buku to 'Rahsia Kita'. Ingat semua janji janji kau. Kita boleh jadi kawan rapat kan :'D Hihi aku nak ucapkan terima kasih dekat kau apa yang kita pernah lalui bersama dalam 2011 ni.  Sentiasa dalam hati aku. Susah aku nak lupa kita dulu sama sama senang, sama sama susah :'> Hee. 

Okay lupakan pasal story dekat atas to. Tak boleh nak cerita lebih lebih. 2012? Aku ada azam baru. 
  1. Aku nak jadi anak yang dengar kata Ibu/bapa.
  2. Aku nak jadi harapan seorang anak yang berjaya.
  3. Solat jangan tinggal. InsyaAllah.
  4. Kurangkan online Facebook, Twitter, and Blogger.
  5. Pandai kumpul duit belanja.
  6. Jangan bercinta cinta. Hihi
Ha dah baca kan? Ini yang aku cuba buat untuk berjaya dalam SPM nanti. Insyaallah. Tak lama pun, lagi dua tahun jeah. Mwhehehe ^^ masuk sekolah jeah aku nak jadi budak yang baik. Aku nak kalahkan kawan kawan aku yang berjaya dalam PMR to. Hee bestnyaaaaaaaaaaa kan xD Teringin sangat nak tergolong dalm budak budak pandai. Alahai maklum lah kan aku ni hm tk pandai pun :'/ Tapi tk apa, bapak aku selalu beri semangat dekat aku. Thanks abah. Aku akan bukti kan yang aku boleh berjaya macam orang lain. Nak sangat tengok mak bapak aku nangis sebab tengok result aku yang boleh buat mereka bangga :')

Selamat Datang ke Tahun Baru 2012 :'p

#sayangnya lah kan nak tinggalkan tahun yang banyak kenangan untuk kita. Berat sungguh hati aku ni. Hmmm tapi tk apa lah aku tahu FARHANA seorang yang kuat! Itu hanya kenangan and benda dah lepas. Memang kalau diingat balik, aku nangis. Tapi tak apa lah, aku tahu dia selalu ada disisi aku. Hihi ;'DDD



No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang