Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 15, 2011

Holiday time

Assalammualaikum. Morning guys :) okay hari ney aku nak share dekat korang pasal hari to aku pegi Holiday. Firstly aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kepada orang tua ku sebab bawak kami semua pegi holiday. Hihi ILOVEYOU mom and dad :') Kami sekeluarga pegi Cherating. Apa to nama nya ye? Ha Cherating Beach Resort. Hm nak cakap resort nya to best sangat tak ada lah. Best lagi time aku pegi kat Peneng. Hm sumpah kat sana wifinya kedekut -.- swim pool nya pun boleh boleh ahh. Hihi tapi paling aku takut .. nak mandi pantai. Hm sumpah rasa macam dah nak tsunami doh. Ombaknya besar besar. Takut oden. Yang bapak aku ney sibuk sangat nak pancing pancing. Ada ikan ke dalam laut yang keruh to --' Hm pelik.

Secondly paling aku pelik dekat sana, nak tahu apa? Haha kalau korang p sana, sumpah tk jumpa parit --' patut lah senang banjir. Aduh duh, apa lagi complain lah suruh buat parit mengelak kan dari banjir. Hihi aku pulak yang terover -.- hm then petang hari pertama kitaorang dekat sana, bapak aku jumpa kawan dia yang dekat Kemaman, Terrengganu. Hee sumpah seronok. Family dia bawak kami jalan jalan, pusing pusing tengok permandangan. Then dah malam to, family dia belanja kami makan seafood. Terima kasih :') Dia ada 4org anak. First anak dia sebaya aku. Hm anak anak dia pandai doh. Alahai maklum lah budak terrengganu kan? Aku saja jeah ah, tanya dia TARGET BERAPA PMR NANTI? tahu dia jawab apa? 'INSYAALLAH, STREAT A' YaAllah, malunya aku >.< orangnya memang peramah. Okay dah gelak sesama, geletek sesama. Aku tanya nama dia. Hihi nama dia Syahidah Nasir :) Cantik nama. Then adek dia pulak sama baya dengan adek aku. Dapat 5A. Okay Tahniah :)

Keesokkan harinya, kami sekeluarga jalan jalan. Act aku tak tahu sama ada harito aku bercuti dekat Pahang or Terrengganu. Mak aku kata Pahang to dah simpadan Terrengganu. Okay pelik lagi --' tapi seronok lah jugak dapat cuci mata kat sana kan hihi. Tapi makanan kat sana semua pelik pelik. Haha pelik lagi -.- lupakan! Kat sana memang hujan lebat, so kitaorang masing masing lepak kat bilik jeah. Mak aku dah lah order dua bilik. Satu bilik mama and abah aku. Then aku apa lagi, share lah dengan adek aku. Takut bhaii malam malam nak tido :'/ hm.

Last day, aku bangun pukul 8.00 sebab sayang nak tinggal katil to. Hihi okay mak aku text suruh siap siap, then turun breakfast. Aku terkedek kedek dah to kena tinggal. Good (Y) hm lepas breakfast adek aku sibuk sangat nak mandi swim pool. Aku apa lagi, ambil laptop duduk dekat lobby sorang sorang terus online :) dah lama to, mak aku text lagi suruh kemas barang barang, dah nak balik :'((( hm sedih kejap! Dah kemas kemas, adek aku dengan bapak aku to tak reti nak naik -,- Dah aku pulak yang kena turun lif pegi panggil sorang sorang. Time aku panggil to, aku nampak pasangan couple ney mandi mandi kolam renang sesama. Hm tak tahu lah sama ada diorang to dah kahwin kea belum --' hm biase lettuwww kan. 

Okay dah, masuk kan barang dalam bonet kereta. Impit impit. Okcawww. Selamat Tinggal :'< Pegi 4 beg. Balik 4x2 berapa? fikir fikir kan lah dan selamat beramah. Haha balik to, memang keje aku tido jeah ah kan selagi tak sampai depan pagar rumah. Alhamdulilah, kami sekeluarga selamat sampai pukul 5 petang. Tapi sorry lah, kalau kalau siapa pesan aku suruh beli ole ole aku tak beli. Hm sumpah tk ada pape. Aku belikan kerepok lekor jeah, untuk nenek, jiran sebelah, makcik/pakcik. Hm dah habis dah. Hihi 26/12 aku pegi Melaka pulak. Aww~ so tunggu jeah ahh new episod. Haha 



No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang