Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 19, 2011

Khamis? Result PMR :'/

Assalammualaikum. Hm hari ney aku aku nak story pasal hari KHAMIS nanti. Haha nampak perkataan 'KHAMIS'? okay sorry kalau aku terlampau excited sangat kan -.- act hati aku, jantung aku, segala organ badan aku rasa macam nak gugup semuanya nak tunggu hari khamis ney. Hm tah lah kan, kita tk tahu kita dapat berapa nanti. Aku ney pun tk ada lah pandai sangat macam kawan kawan aku yang lain :/ Harap harap lah result yang boleh dibanggakan dari sebelum ney. Takut ada failed johh. Eeee jauh jauh kan lah.

Firstly aku datang hari khamis to nak peluk member member aku. Rindu sangat dekat diaoarang! Maklum lah kalau dah cuti sch kan, masing masing sibuk dengan family masing masing sampai lupa kawan yang dekat dekat ney -,- Okay aku doakan korang dapat result yang baik kayy. Aku yakin! Hewhew :P Rasa macam tk nak amek johh. Hm nanti mula lah, kalau dah balik sch. Makcik makcik aku sorang sorang call tanya ''result nana macam mana? dapat berapa? :O'' Alahai, soalan to paling takut nak jawab. Kalau dapat banyak A nanti dia cakap mcm ney 'Wahh, banyaknyaa A? Nah amek ney. satu A rm10'' Hewhew bestnyaaaaaaaaaaaa lah kan :') Okay berangan jap. Goodluck untuk semua pelajar tingkatan3 2011 :)

Okay, sekarang ney aku dah kena mulakan fikir apa ALIRAN aku nak amek nanti time fom4. Hm takutnya nak jadi pelajar yang matang ney. Macam susah johh aku tengok cari budak SPM study. Hm aku minta tawaran dekat Sekolah Vokasional Sungai Buluh. Hm tk tahu lah sama ada nanti dapat ke tk? If dapat nanti, sedih pulak nak tinggalkan orang tersayang. Alahai -.- pening kepala. Just tunggu dan lihat jeah ahh result PMR aku macam mano kan? Hee Aminnnnnn. Harap harap dapat yang terbaik untuk orang tua aku :)

 Selamat Datang ke Pelajar yang bergelar Tingkatan 4.

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang