Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 22, 2011

Semunya dah settle k :')


Assalammualaikum. Ha? Nampak gambar kat atas ney? Okay ini usaha aku selama ney. Hm teruk bukan :'/ Tapi aku bersyukur sangat sebab aku tak ada 'D' dan 'E'.Sumpah aku tak pernah dapat result sebaik ni wei. Setiap kali aku exam, mesti ada musuh aku to! Math aku pun mesti mesti selalu failed. Tadi sampai sekolah aku terus beli buku dengan farisha. Dah to tunggu sampai pukul 10.30, blaa pegi dewan Merak ambil slip ney. Aku sampai sampai jeah, cikgu senyum dekat aku? Hihi kenapa ye? Okay cikgu kata 'Alhamdulilah, kamu tak gagal Farhana'. Terima Kasih Yaallah. Then aku mula lah jadi wartawan, tanya sorang sorang kawan aku yang lain dapat berapa? Hihi semua hebat hebat belaka dohh. Tahniah korang. Ada yang dapat straight A, ada yang dapat 7A, 4A. Okay lettuww kan. Bersyukur dari aku tak ada A. Jangan nangis nangis dah. Nanti tak comel macam aku. Mwehehehe :'D

Hihi yang gambar atas to, pyka dengan dewi. Wahh hebat gilaaa ahh diaorang punya result kan? Hm malu aku dohh :3 Okay tahniah kepada Nur Shafikah Rahim yang pakai baju ELMO comel gitu sebab dia dapat 8A 1B . Kepada Dewi to pulak, mwehehe tak sangka kan kau boleh dapat 7A 1B. Tahniah! :') Aku tumpang gembira sangat sangat. Alahai maklum lah, korang dah dapat A banyak kan. Bukan nak tingglkan untuk aku siket :'/ Okay yang bawah to pulak bestie aku. Hihi nama dia Nur Shahirah Adilah. Comel macam aku kan kan? Haha k lupakan. Dia dapat 2A 6B. Okay lah kan. Ney langsung tk bersyukur. Eeeee sepak kau ney tahu ahh. Hahaha. Best sangat dapat dating dengan kau tadi. Sebok sangat dok rindu rindu dengan aku. Sekali lepak punya lah lama. Untung ahh ada Galaxi Tab. Boleh online ^^ Haha. Sumpah rindu kita dah terubat kan.

Kalau dah lepak, apa lagi? Hm citer ahh masalah masing masing. Dia dok sibuk citer pasal BOYFRIEND dia. Hihi kerja aku apa lagi, bagi nasihat then doakan hubungan korang bahagia kay sayang. Dah jangan sedih. Dah to aku pulak gedik gedik nak story masalah aku kat dia. Dia lah ibu aku selama ney tw. Tempat untuk meluahkan perasaan. Hihi ILOVEYOU syiera! Dia faham aku. Okay ini gambar kita orang, nampak to? Aku first time keluar dengan dia pakai tudung kan. Hm tk comel pun. Hahaha dia lagi comel. Happy sangat dapat gila gila dengan kau hari ney. Alahai maklum lah kan, kami kan batak siket. Keluar result jeah, terus celebrate dekat Mc'Donald walaupun result kami tak bagus macam orang lain :'( Klupakan! Redha jeah.  Semua dah menjadi realiti mwehehehe. Percaya tak dari pukul 11.30 kitaorang dekat situ balik pukul 3.00. Okay memang cun lah kan. Haha gelak gelak semua dengan Farisha Hidani sekali dah macam orang gila jeah.


Kawan baik kitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-*

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang