Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

June 23, 2011

sumpah aku sayang kau dorh !

oke , tadi kat pusat sumber settle kan semua masalah kan . abdul hafiz bin hassan tadi dea tksch ? perhhh , sumpah rinduuuuuuuuuuuu gilaa kat kau satu hari tkjumpe kat sch . haha , *macam setahun jeah tkjumpe ! then , kitaorg ade problem laa kan . aku tktahu laa pulak budak dua ekor too malam tadi jumpe ? hmm , dea honestly dekat my boypriend , then storry semua pasal aku nan dea :'( pehhhh , sumpah terkejut dorh ! tapi bagus jugak settle mcm too kan ^^ at least , apis percaye kat aku yang aku betul betul daa tinggal kan acap . hmm , but now ? *aku paham wei perasaan kau sekarang . aku tahu mesti kau sedih gler kan aku cakap terus terang macam too . aku minta maaf wei , sebenarnya aku betul betul tkpuas hati dorh . tadi kat sch , aku tanye kau elok elok kan ? kenape kau tkcakap terus jeah ? kenapa kau tipu aku ? :'( sampai hati kan ? tapi yang ini kan kau na sangat ! aku tahu kau daa lama na jujur nan apis tapi just kau takut takut jeah . aku minta maaf sekali lagi , aku daa main kan perasaan kau . aku tkdapat na tunaikan janji kau kat aku :'( aku betul betul sayang dea , aku harap kau paham kan ? anyway , terima kasih sekali lagi , sebab kau daa take care and sayang aku mcm mane kau sayang dekat gf kau dorh ! sumpah , aku tkbolee lupe semua too ! :'( lepas ney , aku tktahu laa aku nan kau ney sama ada musuh or kawan or adek angkat ? itu semua keputusan kau kan ? hmmm , gilaa babi laa wei ! kau jaga diri taw , and aku na tengok kau berjaya dalam SPM tahun ney . ^^ aku doakan kau dari jauh oke . terima kasih sekali lagi afiq asraf :'(

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang