Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

June 6, 2011

2 june ♥

yeahh , khamis lepas ? aku suke tarikh too , sebab kiteorg keluar dating tiada masalah langsung kan biy ? :) hapyy gilaa laa . ingat taa jadi , sebab my mummy suddenly tahu aku na keluar . ap lagi kan ? gune laa taktik menipuuu :) time too , aku memang gelisah gilaa waktu too . then , aku cakap kat dea jumpe aku jap . na tnye mcm mane ney --' dea pulak cakap , mama aku text dea , tnye anak acik ade nan awak taa ? haha , tipu lagi . padahal ade jeah aku nan kau kan biyy :D to if mama dapat tahu , mati kau biy :(  hikhik , tapi kan satu jeah . hmm , time kiteorg date too , suddenly fon ''si dea'' too berbunyi -,- sabar jeah laa kan ? aku tengok laa sape ? rupa rupa'y exscndle dea yang suruh coll . alahai >.< lemah betol laa aku time too . then , aku cakap laa , ''coll jeah laa ? tnye dea na ap kan ?'' rupa rupa betina too saje jeah suruh my husband coll dea . *mengedik laa kan ^^ menyampah betol laaa ! tapi it's oke , aku try taa cemburu . haha , jijik ! kiteorg pergii karoeke :) first time dorh dea nyanyi . time dea nyanyi too , respond aku sedih ade , rase na gelak kuad kuad pun ade , na terberak lagi laa . HAHA , soryy biy :) *terkutuk pulak . weee ~ dea karoeke too sampai hilang suare weyy . pelik betol aku --' biase laa suare still kanak kanak . hikhik :D ap laa . anyway , betol aku cakap , hari too memang happy gilaa laaa ~

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang