Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

June 24, 2011

hihi , sweet :D


haha , comel tk kami berdua ? weee~ jangan laa jeles kan kan kan ? :) hihi , ney snap tadi . time na balik sch , aku sempat snap with dea :D gler happy laa . tadi kat sch kami ada buat hari koperasi . so ? aku siap bawak camera bagai -,- haha , sebab kami tahu selepas rehat memang tkbelajar laa kan :DD aku bawak brape ringgit jeah taadi dohh . na minta kat mama takut mama marah pulak kan beli makanan banyak banyak ? alaa , lagi pun ap salah'y kan ? tadi jeah aku daa habis berape ringgit . semua aku beli , then perut aku pun mula laa membesar -,- haha . tadi , aku jumpe member aku too , dea bagi rm2 :) wahh , baik gler dohh . padahal aku minta seringgit jeah kot . *mcm tahu tahu jeah aku minta lebih . hihi , terima kasih syamil . then , aku na beli ais bland terserempak pulak nan mamat ney , nama dea Abdu Hafiz anaknya Hassan ! bapak mertua kuuu . emuahhh :-* haha , ap lagi kan ? pau laa dea . haha , aku minta seringgit jeah kot . sebab tkcukup duit na beli ais bland :) hureyyyy , jimat siket duit aku kan ? hihi , then kitaorg daa penat na kulu kilir , kitaorg lepak-ing dekat taman bunga raya . meluah kan perasaan ? haha . ap lagi , kita org snap snap laa kan ? H O B B Y :DD

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang