Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

June 1, 2011

alahai , masalah masalah :'(

kenape timbul lagi masalah wei ! aku ta na laa fight nan kau lagi ? aku na lupekan semua too ! oke , mmg aku ngaku yg aku pernah buat ? tapi plesssssssssssssss aku try wei na perbetolkan diri aku ney :'( aku try ! aku taa boleh laa mcm ney , lagi aku daa ta pakai fon ? mcm mane aku na pujuk kau ney --' aku na sangat gune peluang yg kau bagi kat aku ney ? yaALLAH . tolong laa hby ? aku happy sangat selama ney , kite daa berbaik semula . tapi sejak kau ckp mcm too , kau teros berubah ! sumpahhhhh , aku ta buat lagi ! kau pun tahu kan mmg daa kantoi semua'y :( tapi bagi laa aku peluang yg kali terakhir ney wei !  DAA LAA , AKU TAA PAKAI FON !
aku daa ta ade sape sape lagi dalam hidup aku ney , aku try na bagi kau percye kat aku dengan care aku ta pakai fon and kau pegang sim aku too wei ! kau simpan laa smpai bler bler pun bolee ! aku daa taa kesah , and aku daa taa kesah if kau na text nan perempuan lain then panggil sayang sayang pun ta ap . sebab ney balasan aku balik , ap yang aku pernah buat kat kau selama ney . aku cube tahan perasaan aku ney , plesssssssssssss weii . that's really aku betol betol sayang kau sangat sangat !

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang