Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

June 8, 2011

love ♥

7/6/2011  ♥  happy gler time tarikh ney sebab aku punye birhtdayyyyyy :) haha , tahun ney aku celebrate with member member aku and my boyfiee yang paling aku cintai . *emuahhh :-* loveyouguys :D first rancang mmg na pegi sunway then j.j pulak , tapi akhirnya sunway :) sebab if j.j kan bosan ? semalam , puass gler laa . dapat tengok movie , cter karak . tah pape tah --' tkseram langsung doe ! tapi best dapat pelok my hubby kan :D wee ~ member member aku time pergi too semua tkwishh :'( bler aku cakap , baru na wishh ! korang jahat ! tapi anice ada bagi aku present . thanks anice :) aku tggu tggu jugak present org too na bagi ? tapi :'( tkapa laa . dea tnye aku na ap ? aku pun tktahu aku na ap . kang aku cakap aku na ap , banyak pulak kan ? haha . aku pun tnye dea na present ap ? sebab hari ahad ney , birthday dea pulak . aku na beli cepat sebab takot my money habis digune :'( tepat semalam kitaorg smpai rumaa , pukol 6.15 :) nasib baik my mummy tkmarah . then , semalam aku buad text copy with dea , biar dea tahu aku text nan sape . hmm , malas na kecoh kecoh kan ? :( ikot jeah laa ap yang dea na . biar dea puas hati :D p/s : aku seronokkkkkkkkkkkk gilaaa :)

1 comment:

bella said...

ammbboiii , seronok yea kau yea .

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang