Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

September 29, 2011

Tak tahu apa nk jadi :/

Hm now life aku makin dah tk betul, aku pun tk tahu apa nk jadi dengan relationship kitaorg? Sorry jujur aku cakap aku tk boleh lepaskan kau dalam life aku! Kau nk tahu sebab apa? Sebab aku still syg kau doe! Kau dah lupa kea, kalau kita gaduh besar mana pun, slowtalk and jangan nak cakap pasal 'BREAK' jeah. Aku tk suka lha lelaki mcm tho, ambil mudah dengan apa yg berlaku -,- Aku nk kita face to face if masing2 ada problem and saling meyakitkan hati. Aku tahu semua salah aku dari kita couple sampai sekarang :/ Sorry if aku dah banyak kali sakit kan hati kau! Aku bukan lha nk maksud nk balas dendam kat kau tapi kadang2 aku jelouse lha dengan kau! Aku ta tahu weyy kau syg aku. Hm sejak kejadian baru2 ney, kau dah tk macam ambil tahu pasal aku lagi? Kenapa? Besar kea salah aku buat kat kau? Hm setakat kau nk jelouse aku dengan classmate aku tho better tk payah lha. Tk kan lha aku mesra2 dengan deorang tiba2 JATUH HATI pulak kan? Mybe tk mungkin :D now aku tengok kau dh boleh dh tk layan aku 2Hari? Hm selalu kan kau cakap, yg kau ney tk boleh satu hari tk text and call aku? Tapi sekarang dah boleh kan? :) Alhamdulilah, tho lha cara terbaik kau nk cepat lupakan aku kan biy :') It's okey aku paham keadaan kau sekarang ney. Tapi aku harap lha time kau tk text aku tho, kau text perempuan lain key. Aku sayang kau, tapi aku tk tahu kau syg aku mcm mana aku syg kau sekarang ney :) Aku dah tk boleh buat apa lha. And lagi satu aku cakap AKU TK PERNAH PUN BENCI/BOSAN dengan kau ABDUL HAFIZ ~ aku tk nak aku tk boleh tinggalkan kau ney, kau paksa diri kau untuk syg aku lagi :'( nanti nmpak sangat aku yg tergila syg dekat kau. Aku tk tinggalkan kau pun sebab aku dh nk exam, aku tk sanggup biyy nk jawab exam sambil teringat dekat kau! Sumpah aku tk nak! Tapi please aku tk nk tinggal kan kau bukan sebab aku nk balas dendam semua, aku syg kau sangat sangat! Harap kau paham k keadaan aku sekarang ney :/

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang