Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

September 9, 2011

Dating,wekkkk :P

Dating <3 hihi baru jeah hari selasa lepas jumpe kan biyy. Semalam dating lagi! Hee, memang seronok lha ~ kita snap snap pic together, hihi :D dah penuh dah memory saya dengan gambar kita jeah -,- but it's okey lha. Saya memang suka pun sebenarnya kan? haha. Alahmdulilah lha, now kita tk ada problem dah :) saya happy sangat dengan awak ABDUL HAFIZ! Iloveyouuuuuu <3 Saya tk nak kita mcm dulu lagi key :') saya nk awak sorang jeah sekarang ney, and saya nak tengok awak happy biyy. Hm, saya dh paham awak, saya dah mula rasa kan awak jugak dah mula caring and sayang saya dekat ketat,hihi sampai saya rasakan awak ney gelabah bler tk ada saya kan? --' hikhik, awak tahu kan apa yang saya suka and tk suka? Okey, jangan buat lagi tw. Saya dh tk kacau life dea and awak pun jangan nk menyibuk terhegeh2 nak amek tahu pasal dea lagi! Saya tk suke hmm. Tapi if awak boleh buat, saya pun boleh buat jugak kan? :) tpi minta2 lha awak tk kan buat saya mcm ney kan? K saya mengaku memang saya suka bergurau2 ney tpi saya tk kesah dengan sesiapa pun saya boleh bergurau :') Kalau saya terlebih kea or apa kea, saya minta maaf key. Awak memang patut pun kurung saya mcm ney. Saya lagi suka and saya tk pernah anggap pun yg awak ney ''kuat mengkongkong saya'' *itu silap biyy :'/ Saya gembira sangat dengan awak sekarang ney! Jangan buat saya sedih tw syg :'D



Hihi, sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet meweet sangat :]

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang