Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

September 7, 2011

Hihi, semalam happy gler wei aku dengan deaa :) yess, ini lha date yg dinanti nanti kan? Wee ~ kali ney kami date duaorg jeah sebab memang dh lama lha TK JUMPE! rindu tersangat lha babi kan haha. #Padahal tk jumpe nye seminggu jeah tpi rindu nye macam setahun jeah --' tk tahu lha aku mcm mana nanti kan bler dea pegi ''PLKN'' tho hmm sedih lha :'/ Awak awak, awak buat saya malu jeah lha smlm tw, hee thanks sudi bagi saya rantai and jam tangan yg sama dgn awak tho :) ohoho! Kita mesti lha kena semua sama kan? Itu baru ada jodoh nama nye. Betul tk? Hihi, awak awak iloveyou lhaaaa! Hm sumpah sedih semalam tk dapat nk tgok movie dgn awak kan? Hee, padan lha mukaaa! Tk apa lha, lain kali kita tgok movie sama sama yeaaa :D hm, awk semalm kan nmpak comel sangat lha! Dah lha pakai baju sama colour dengan saya! Sibuk jeah lha kau mamat -,- hihi SAYANG AWAK LHA ! emuahhhhh :*


*INI JAM AND RANTAI AWAK BAGI DEKAT SAYA :) THANKS


No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang