Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

September 20, 2011

Suka hati kau nk buat apaa :)

Sakit hati lha bodoh dengan perangai kau! Kau kenapa buat aku macam ney wey! Kau tahu kan aku meyampah dengan budak2 tho, so lagi kau buat -,- okey tk apa aku faham weyy. Memang kau nk sangat kan kawan dengan deaorg, go head lha derr. Aku dah malas dah nk cakap, tidak ada guna pun! K fine, now aku benarkan kau kawan lha dengan sesiapa kau nk key :') Aku tk larang kau dah biyy.Tapi lepas ney jangan tanya kenapa aku buat jugak? --' selama ney aku dengar semua cakap kau! Now kau buat aku mcm ney, haha never mind :D yang boleh blaa nya, cakap serupa keling! Semalam bagitahu aku apaaa? Haa, demam lha smpai kau tk boleh nk pegi sch, petang aku gaduh dengan kau then kau tk ada pun cakap kat aku nak keluar! Aka kau sendiri cakap dengan aku weyy -,- kalau tak aku tk tahu kau kemana :) okey ney aku tk ada lha marah sangat! Titiba betina tho upload gambar korang semalam pegi berdatingggggggggggggggggggggg! Wahh, bagus lha kenn kenn? Sakit sial hati akau tengok gambar kau dalam tho! Rasa menyampah pun ada eyy,. ehh siaall lhaa! Okey lha menyampah pulak aku! Pandai2 lha kau fikir yeaaa, if kau dah tk perlukan aku lagi tk apa. Lepaskan aku then pegi dengan betina betina thooooooooooooo :) baii -,-

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang