Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

May 6, 2011

*stupid person !

yeahhh , aku dalam kesedihan skrg ney :'( huaaaaa ! korang taa thu selama ney aku taa tahu na luah kan semua problem aku ney kat sape ohh ! tension plus plus laa . hee , aku dapat story pun dekat member-2 yg aku rapat jeah . hmm , act aku ad promlem with capital A ? huhh , dua dua capital A ! aduii ~ heishh , but now semua tuhh daa aku forget it ! mulakan hidup baru anda nana :) weee xD mula kan story : dua hari lepas aku lepak nan dea kat pusat sumber . then , time tuhh mmg aku bengang tahap babi nan dea kan ? depan aku bolee pulak text ? taa tahu laa texting with sape kan ? hmm :'( ! time aku na check fon dea ? firstly dea say like it ''nanti laa , tengah text nan member''. oke fine ! , aku shut up jeah , then aku minta lagi , dea cakap ''perlu kea na bgi aku ney tengok fon dea ?'' hottt ayat dea tuhh !hmm , aku malas na layan dea lagi time  tuhh ! aku minta secara softly kan hby ? susah na bgi sngad kenapa kan ? :'( then , hari tuhh jugak dea tnye question kat aku macam-2 ? aku daa pelik jeah --' dea tnye kat aku really kea yg aku ney daa breaks nan scndke aku ? aku cakap daa laa ! then dea still taa percye aku . smpai malam and besuk'y dea touching nan aku ! i'am soryy biyy :'( tapi really mmg aku daa break nan dea :( aku sayang kau jugak laa ! aku tahu perasaan kau sekarang ney mcm mane ? :( heishh , nape laa kan aku bodoh sngat ! mmg ta ade perasaan betol laa ! :( tapi sumpaaaahhhh aku minta maaf sngad . aku ta tahu na ckap mcm mane lagi nan kau biy :') aku tahu ney semua salah aku ! arggghhh , stupid stupid ! farhana stupid ~ hmm , iloveyousooomuch syg :D i always need you !

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang