Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

May 21, 2011

kami BERGILA dimidnight -,-














yeahhhhh , we beloved cousin :) kami memang rapat sejak dulu lagi . ney picture menGILA kami di tengah malam tadi -,- first timee kott malam tadi aku tidoo pukol 5.30a.m , macam orang gilaa jeah aku malam tadi dohh . weee ~ yelaa , aku kan wife yang baik tgu my husband balik keje :D tapi aku takot takot seram taw . sebab taa ade sape na teman kan aku :'( cousin aku yang sorang ney sudaa puas tidoo , siap berdengkur lagi . HAHA , kuat pulak too -,- soryy NUR FARISHA HIDANI kutuk kau . hiks ;) ap laa kau ney . 


then , jam menunjukkan pukol 4.30a.m , aku onl and dengar lagu while walling with my husband sebab aku no kreadit :') hmm , ta ap laa . onl pun jadi laa kan biy ? hee ~ daa walling , kami pun mengantuk gilaa ! sampai merapu benda pelik pelik -,- huhhh , aku nan si GENDUD too offl kan ? *memang ta bolee tahan mata'y . hee , then lepas too si GENDUD too calling aku . kesian dea kan ? sory biy sebab banyak menyusah kan kau :( time dea call too , aku ta dengar suare dea sebab ta tahu laa kenape tibe tibe jeah suare dea macam SENGAU . HAHA , selsema kot . weee ~ *berjangkit laa too . HEHE , padan muke kau kan biy na sangat ! amek laa . HAHAHA , then dea ney suke sangat cakap pasal si dea ''orang kedua'' *menyampah betol aku -,- but it's oke laa . aku happy sangat biy , malam tadi aku dengar suare kau yang SENGAU + COMEL too . *perli :P iloveyyyoooooouuu :D

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang