Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

May 1, 2011

yawww !

hmm , aku taa thu laa npe nan dea skrg ney --' rase mcm ade yg taa kene jeah duhh ! 2 , 3 hari ney , dea mcm kurang jeah layan aku :( tadi aku tanye dekat dea kenapa ? then bolee dea cakap aku ney ''mcm daa bosan and taa syg dea lgi ?'' ya allah ! aku taa pernah ade niat mcm tuhh pun . sumpahhh ! aku syg kaw doe biyy :) aku love kaw sangad ! soryy laa , 2 , 3 hari ney aku jarang text kaw but aku still taa lupekan kaw ? kaw paham kan keadaan aku mcm mane ? -,- semua ney bukan aku yg na ? hmm :'( soryy taw syg ! iloveyousodummuch hbyyy <3

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang