Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

May 31, 2011

alhamdullilah

alhamdulillah , akhirnye selasai jugak masalah aku nan dea :) hmm , now aku nan dea na mulakan life baru . aku akan try paham dea , and dea pun akan try faham aku kan ? :D hee , semalam my mum jumpe dea ? aku taa tahu laa ap yg my mum cakap . hmm , dea ta paham langsung --' susah laa if mcm ney . daa laa ta contect , ta text , ta meet ? heishh , mcm mcm laa ! if meet pun , kat sch jeah :'( mane laa syok ! asal na date , kne sound nan cikgu , hmmm . bukan ap ? aku taa kesah if taa pakai fon pun , tapi aku just takot glerr wei kau taa bolee tahan nan aku ? aku betol betol sygs kau :( aku try na ubah perangai aku , aku try lupe kan dea . aku happy skrg , tengok kau mcm ney balik ? mmg laa happy kan ? sebab aku taa gune fon lagi . huaaaaaaaaaa :'( yes , that really my mum cakap ! handphone too mmg my food and my boyfriend :( but it's oke laa kan ? ney pun jalan terbaik , supaya dea percaye kat aku semula :D weee ~ kau promise nan aku oke ? promise nan aku yang kau ta kan cari yang lain ? :'( sumpah , aku jeleesssssss sangat ! aku sygs kau sngattttttt ! hmm , sedih sedih :'( time aku taa gune fon , kau na text nan sape pun , text jeah laa . aku taa kesah pun , tapi jeles jugak ade laa -,- tapi ta ap , aku try tahan perasaan aku ney :D kau jgn risau oke . and pesanan , pless jge my sim too elok elok oke :) if ade sape sape text , ta payah reply . buat bodoh jeah oke ;D ini jeah laa aku na cakap . thanks sebab kau daa happyy :) aku suke sangat ! <3
iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuu :D
 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang