Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

July 2, 2012

Spain menang...... :P


GO GO! I KNOW YOU CAN DO IT!
See? Nampak gambar atas tu? VivaEspana lah! Alhamdulilah dia menang pagi tadi! Gembira sangat tau aku sebenarnya. Nak tahu aku gembira sangat ni kenapa? Sebab... Sebab duit aku selamat woi. Haha. Actually aku bet dengan 5 orang tau team Itali. Ehem. Bukan judi tau. Belanja makan jee. Berdenyup denyup jugak lah jantung aku pagi tadi nak tunggu perlawan Euro Final ni. Takut kalah ken. Kalau kalah, bankrup aku. Yelah, bayangkan lah sorang belanja 5 orang? Tak ke mati tu? Haha. Tpi tak apa, benda dah lepaskan. Diorang lah yang kena keluarkan duit untuk aku. Terima kasih :P Sanggup aku tak tidur tau gara gara nak tengok! Azmina siap call aku sampai 3 kali, suruh bangun online twitter. Hm tpi sayangnyaa.. Aku tak boleh online, jiran sebelah tak bukak wifi :'( Hm sadis tau~ Tak sangka pagi tadi, torres permain chelsea tu masuk! Haha. Iloveyoulah! Bila aku tengok tv tu kan, aku rasa macam nak join jeah peminat Spain sorak sorak dekat stadium tu. Haha. K lah. Itu jeah nak share dengan korang semua. Bye. Tpi jangan lupa, kita ''BOOOOOOOOOOOOO'' dekat Itali. Yeahh :P

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang