Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

July 5, 2012

Mereka

Everyday kami selalu bersama... Eh? Maksud aku selalu bersama dekat sekolah jeah lah. Dekat luar buat hal masing masing. Haha maklum lah kan, kami pun satu class. Mestilah selalu sama sama. Mana taknya, kerja kami dalam class, mengumpat orang jee :O Lagi lagi story panas pasal budak classmate kami tu yang nama ''Saidatul Huda''. Kami benci dia sangat sangat k. Bukan apa, semua story dia kuat menggebang jeah -.- Tak suka tau. Konon bangga sangat diri ada itu ini itu ini, hakikatnya benda tu semua tak pernah wujud pun. Eleh~ Bajet bajet bajet! Upsss hahaha sory, terkutuk pulak kau dekat sini. Maafkan aku eh kawan. K selain mengumpat, kerja kami, bila cikgu tak ada, kami tidur. Bila ada cikgu pun, kami still tidur. Peduli hape. Tapi yang selalu tidur dalam class bukan semua. Cuma aku, ety, azzimah jeah. Haha tak tahu lah kenapa? Hmm dah ngantuk kan? Tidur lah apa lagi... Kami ni jarang jugak lah lepak sesama macam ni. Ni pun sebab aku yang paksa. Apa apa plan, bila ditanya jawapan ''Ok ok'' Bila dah nak lepak motor tak adalah apa lah. Aku rasa time ni aku tengah kawan dengan anak anak keling -.- Best sangat sebenarnya. Harhar
Tengok gambar atas ni....... Aku dah kenapa eh over sangat gelaknya tu? Padahal tak lawak pun, dan tak benda yang lawak pun -.- K jujur lah, kalau gelak, mesti aku yang over. Memang dari dulu aku macam tu. Ni bukan apa ni, ni stress pasal subject mathematics yang belajar dekat sekolah tu lah. Tension gila babi! So lepaskan lah time time macam ni kan. Hahaha. Math bagi aku, adalah subject yang membosankan dan aku tak pernah tak suka. Dulu boleh lah. Sekolah rendah. Memang math aku dalam tangan. But bila naik sekolah menengah ni, fom1 boleh lagi kawal, lepastu HAPRAK! Haha nasib lah PMR dapat C. Kalau tak dulu trial apa semua, mana pernah lulus -.- Alhamdulilah lah. Eh dah pehal aku cerita pasal subjeck math ni? Kkk lupak lupakan -.- 

Bila dah gila, macam gambar atas ni lah. Siap baring baring bagai. Hahaha ingat apa? Katil kat rumah ke? Hahahaha memang happy gila lah semalam bagi aku. Sampai baju semua sama pun tak plan. Haha thanks korang. Next time kita lepak macam ni lagi eh. Iloveyou friends! Eh wait............ Lupa nak type. Kami ni semunya GENG SINGLE tau! Eh? Hahaha betul lettuwwww



No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang