Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

July 20, 2012

Salam Ramadhan

Hi assalammualaikum. Salam Ramadhan kepada semua umat Islam!! Hehehe kenapa semangat sangat aku ni? -.- Alhamdulilah, pejam celik pejam celik kita dah nak berpuasa pada besok hari kan? Macam tak percaya jeah :O Lepas habis puasa, lepastu raya... Lepastu dah bulan 10,11,12... Lepastu masuk tahun 2013. Lepastu what? Lepastu SPM brooooo!! Pergh! Cuak gila bhaiii! Sumpah rasa time fom4 ni sekejap gila hmm. Rasa macam tak nak jeah masuk tahun 2013 tu -,-. Ok lupakan cerita pasal tu. Tak penting lagi pun. Yang penting sekarang ni... Raya raya raya!! Hehehe aku nak raya puas puas tahun ni?! Siapa larang aku, aku tembak kau bah. Hahaha okay. Actually aku nak story pasal gambar atas ni? Nampak tak kecomelan kami disitu? Haha yeyeye. Terima kasih. Kami tahu kami semangnya comel. Mohon cemburu :P Hihihi.


Hari khamis memang best. Seronok sangat sangat. Eh? Apa aku ni. Asal jumpa, lepak dengan beruk beruk ni 'mesti kata best, seronok.' Tak ada ayat lain ke? Haha. K aku tukarlah. Sumpah khamis haritu bosan gila. Dah lah jealouse tengok farisha dating, dok berkepit jeah dengan Afiq dia yang acah acah comel tu. Haha tapi ternyata sememangnya Afiq dia tu comel. Ada lesung pipi kan? Hmm untunglah~ Dah lah gambarnya kemain sweet lagi. See? Siapa yang amek kan, kalau bukan saudara tersayang kau ni sha? Haha :P Kami memang dah plan awal sebenarnya. Sejak hari selasa lagi kami dah plan... Tapi disebabkan aku tiba tiba jeah pening kepala time tu. Terus aku tak follow diorang. Hmm and then diaorang dah promise dengan aku, khamis nak pergi lagi. Alaaaa Klang Prade jeah pun. Dah balik sekolah terus gerak, and then dah sampai terus pergi foodcourt. Azzimah, Azmina, Izzati semua makan mee sizzling. Aku sorang jeah Mc'D. Sory aku tak berapa minat dengan makanan yang bernama 'MEE' ni ni. Rasa macam nak muntah jee. Dah kenyang semua, kami gelak gelak macam setan tanpa pedulikan orang kiri kanan. Ha ha ha. And then lepastu, kami pergi Mc'D sebab nak snapshoot. Nasib lah ada tempat kosong. Memang sumpahlah best gila gila babi.

Susah senang, kami sentiasa bersama...
Iloveyou Ety, Mina, and Azimah :-*

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang