Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

March 29, 2011

seronok gila ♥♥

tadi besh gila laa . HAHA , aku pegi sch nan arepis lowh :D aww~ sajee aje na tunjuk kat semua org yg aku ney ade bf . ohoho ~ and aku ade satu perkara lagi na bgithu kat semua -.- memang malu gilaa laa tadi . tahu ? hee ~ aku daa smpai sch too , aku masuk laa kelas kan ? then , assistant aku suruh teman kan dea pegi amek buku BKK kat bilik disiplin . hmm , and aku lalu depan block acap laa kan ? huuhh ==' firstly , aku pegi too aku tengok ta ade acap kat situ . aku pun buad bodoh ajea laa kan ? HAHA . na blik class blik , aku lalu situ lagi . waahhh ♥ ade acap !!!! hee~ happy gilaa time too . acap jerit ''oi gemok ! berlagak yea kaw ?'' HAHA , aku just smile ajea laa kan ? ta kan na jerit balik . ngee :D then , aku jalan laa sambil cover . biase laa gurl kan ? sape yea ta na cover lalu depan boys ? hee , lagi-2 member acap ade taw ! MEMANG SEGAN GIILAAA ! sambil tgah cover too , kat depan ade member aku nabila , dea pulak tibe-2 stop ! memang lepas too aku terlanggar nan dea laa kan ? heishh , nabila ney mmg potong stem laa . HAHA , budak-2 nye termasuk acap gelak kan aku ? heishhh ! maluuuuuuuu :'(

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang