Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

March 17, 2011

banyak dugaan :'(

semalam aku hang out pegi j.j bukit tinggi . date nan arepies :) aku ingat na date nan acap , tpi arepies ajak hang out pulak . beshh gilaa semalam , aku rancang na pegi mpk , klang . haha , konon nyee na gerak pkol 8.30 tpi akhir nyaa , gerak dalam pkol 10 . hee~ geram betol nan budak dua ekor too . siap smpai berapa jam . haha , maklum laa perempuan kan ? budak-2 class aku semua daa gerak , diorang mara-2 aku ohh bb lambat . da laa mcm-2 dugaan na pegi mpk , klang too . smpai sne klang , kita org ta thu mpk  too kat mane ? jadi , aku tnye laa org-2 dekat situ . hmm , malu gilaa laa . DA LAA JAUH ohh ! ya allah , hnye tuhan ajea yg thu ? da laa PANAS ? penad pulak too jalan kaki :'( make up lagi laa semua hancur . sedih gilaa laa . haha , nasib baik budak dua ekor too sporting . HAHA , kesin aku tengok diorg . ta ap-2 lain kali hang out aku blanja korg makan yea ? hee ~ lepas smpai sane ? aku bru na masuk , taklimat too daa hbes :"( sedih . aku cuma dpat snap gmbar and minta tandatangan dia . huaaa :( ramai gilaa budak sch kat sne ? hmm , then da laa time na pegi j.j too kena kejar bas . kita org keja laa bas nye bb bas nye berhenti lampu merah . jauh gilaa kita org lariiii . yang sheira lari , siap bawak sikad . haha , taa bolee blaa ajee duhh . daa dekat na kejar bas nyee , tibe-2 bas nyee terus pegi bb daa lampu hijau . haha , memang mlng gilaa laa . ya allah ! nasib baik ade bas lagi satu kat belakang . haha , buad penat aje kejar :( nik bas aje , aku terus duduk ! mmg penat gilaa laa kan ? hmm , and nasib baik ta ramai org . HAHA , bolee duduk laa kan ? if taa memang geram gilaa ! hee~ aku , pyka and syeira da smpai j.j , aku terus text arepies . ney lagi satu ! ya allah , sumpah lupa gilaa . mula-2 aku text arepies suruh tnggu aku kat cp , tpy aku da smpai j.j ? pelik kan ? haha , dia maraa aku ohh . dia ckap ''da laa panas , tnggu bby kat situ'' aku terus sory-2 , mmg lupe gilaa laa ! aduhai :"( kita org pun jalan-2 laa dulu sementara tnggu balak masing-2 ? haha , tpi masing-2 buad hal ? eishh , tension nyee . kita org beli mcd , makan kat court luar ? panas pulak ? hbes ta thu na makan kat mane ? tempat semua da full . then , aku jalan-2 laa nan arepies smpai kaki aku sakit and melecet .dua ekr to enta kat mne enta ==' ta jumpe langsung . haha , aku text syeira kat mne ? rupa-2 nyee dia nan pyka lepak nan member-2 acap . ya allah dari situ aku terkejut acap ade ? pehhhhh ^^ takod gilaa duhh . firstly , aku jalan-2 nan arepies kat wyg , time too aku tgah hug arepies , bolee pulak terpandang acap . acap nmpak aku , then  terus dia buad bodoh ajea . sumpaahhhh ! aku terkejut gilaa gilaa gilaa . time aku date too , acap distrub aku . wee ~ dia jeles laa too . haha , na coll-2 aku konon :) ckap bapak aku suruh balik laa , blaa blaa blaa . haha , then , siap text aku semua . jeles laa too kan ? haha , time pyka and syeira tgah lepak-2 nan member acap , aku dtg laa sne ? konon nyee nak jeles kan budak too laa . time aku jalan too , dia pndg aku and aku pun pndg dia , aku jeling lidaa dkat dia ? bolee pulak dia jeling aku balik ? haha , nmpak sngat duuhh ko jeles ? masa aku kat situ dia mcm ta tenang aje hidup . ohoho ~ pastu balik sma-2 pulak nan dia . naik bas . gilaa , dlam bas nyanyi kuad-2 . papew entaa . mcm sedap sngat aje suare nyee :) pasto dia jerit , ckap 'oi berlagak !' aku perasan laa , aku kan ? aku jerit laa balik 'suke hati aku laa' . haha , then dia nyanyi lagu farhana ? pelik gilaa . sajee ajea na jeles kan balak aku . hee ~ bolee jadi gila aku dlam bas too . na balik meru too , satu bas lgi nan dia . rupa-2 nyee dia parking moto dkat k.p jee . hmm , beshh gilaa laa hang out semlam . tpi yang ta besh nyee bolee pulak terserempak nan acap ! hee ~


-sekian-

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang