Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

March 15, 2011

iloveyou so muchhh :)

ney laa kan boyfriend baru aku . HAHA , hensem kan ? aku taa thu laa mcm mane aku bolee terima si dia ney . hee ~ suddenly sajee kod . aku sayang kat dia , tpi aku mcm daa buad kesalahan besar aje . mybe , sbab aku ? dia break nan ex dia ? hmm , taa thu laa kan ? if salaa aku , sory laa sygs :( tpi bukan aku yang terhegeh-2 dkat si dia ney but si dia ney yang na kat aku kan ? merayu-2 pulak too :) bby hope hby betol-2 laa sayang and cinta kan bby uke ? bby taa na jadi korban hby buttt if itu idea hby dari awal ? bby pun bolee buad ukee :) don't play-2 with mee . hee ~ semalam ajea baru kita couple kan hby kan ? dia yang lama saia lowh . awww ~ romantic gilaa laa . tapi satu ajea aku ta suke and kurang minat nan perangai dia ney . HAHA , tpi taa ape laa itu semua ta penting kan hby kan ? yang important skrg ney , iloveyou so much and imishyou :)






-sekian-
             

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang