Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

December 19, 2012

Think positif :')

Hi assalammualaikum.. I'm back! I'm back! Anyone miss me? (NO?) What the hell?! Ok, cuma sekarang ni aku mempunyai perasaan Syok Sendiri je lah? Hahahaha lol. Rindunya dekat blog! Rindu sangat sangat! Minta maaf, bukan tak ada masa nak update blog but no any idea to post. Hmph.. sedih kan? Ada lah jugak kadang kadang sign in, lepastu nak post.. Mesti, mesti punya sekat separuh jalan! Benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lepastu terus masuk draft je. Tak post pun. Ok, just forget it. Bukan benda tu sekarang aku nak cerita.

Macam tak percaya sekarang ni dah bulan Disember. Macam tak percayalah pulak bebudak SPM tahun ni dah habis SPM. Tak sangka, lepasni giliran aku and kawan kawan aku pulak. Singkat sangat masa ni.. Hm dah puas dah aku pergi bercuti sana sini dengan family. Dah puas dah, aku habiskan masa untuk tahun ni. Dah puas dah aku rilex, aku honeymoon, aku main main untuk form4 ni. Masih tak ready lagi untuk melangkah ke alam menengah atas sekali dan memikul beban yang sangat berat. Next year, adalah masa depan aku. Harapan mama dan abah, melihat anaknya berjaya seperti anak orang lain. Teringin sangat nak tengok ma, abah menangis, senyum, peluk aku kerana aku berjaya capai cita cita mereka :') Hm teringinnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :'(

"START 1/1/2013, NO MORE HANDPHONE IN MY LIFE''

See.. Nampak tulisan atas tu? Hmph itu yang mama pesan dekat aku awal awal. Start je tarikh 1/1/2013 aku dah tak pakai handphone.. I will miss my CHEKIDUT'S. No more CALL! No more TEXT! No more BBM! No more WHATSAPP! No more VIBER! :'( Wehh sad life wehh sad life! Boleh ke aku hadapi semua ni? Boleh ke farhana tahan semua ni dalam SETAHUN?! SETAHUN wehh bukan masa yang sangat singkat! Sangat lama! Hmph........... yaallah sedihnya! Tak kuat wehh, tak kuat nak hadapi semua ni! Cuma aku sekarang, perlu fikir positif. Positif! Ingat farhana, ini semua demi masa depan kau :')
 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang