Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

September 28, 2012

Together with family 4 Ikhlas

AAAAAAAAAAAUUUUUCCCCAAAAAAKKKKKKKKK! TERKEJUT TAK?!


With Amsyar, Azmina and Me

With Me, Azmina and Ety 

With Izzan and Me
Assalammualaikum. Hehehe seronok, dua ronok, tiga ronok semalam dapat luangkan masa dengan family 4 Ikhlas 2012. Semuanya sporting nak mampus. Tapi yang semalam pergi tu, bukan lah semuanya... Separuh je yang join. Actually kitaorang pergi yang mana rapat je. Memang kelakar semalam. Cuma rugi sangat aku tak dapat join diaorang main bowling. Bukan apa, semua cerita keling! Semua sakai ''Saya Sayang Awak Kerana Awak Istimewa''. Hmm rasa nak marah pun ada semalam, tapi bila fikir balik, kawan kan. Yelah, mana taknya. Janji pukul 2.30 gerak lah apa lah, sekali tengok pukul 3.00 geraknya. Mana sempat aku nak join main sama kan? Nak jumpa Razzy nya lagi nak belanja makan aku dengan Ety. Nak jumpa abang angkatnya lagi -.- Haih, rugi rugi.. Rasa menyesal pun ada... It's sokay lah, next time kita main lagi. Kitaorang main dekat je. Dekat Setia City Mall. Naik motor pun dah boleh sampai. Rasanya tak sampai 10 minit dalam perjalanan tu. Nasib baik tak ada polis. Dah cakap dah memang tak ada polis, Ety tu takut sangat dengan polis. Eee geram je tau! Sampai sampai je parking motor apa semua, terus pergi tempat bowling. Excited betul dorang ni. Tapi sebelum nak masuk pintu gerbang tu, aku tak tahu apa apa. Cuma aku nampak ada beberapa budak laki lepak situ. Aku pun buat tak tahu je lah. Rupa rupanya diorang cakap, ada abang angkat aku Azmeer dekat situ. Lahaiiiiiii!!!! Seriously rindu nak mati T.T Hehehe text dia, ajak lepak sekali dekat tempat bowling. Memang rindu betul lah. Share semua masalah.. Cerita cerita.. Gosip gosip.. Hahaha dialah satu satunya abang yang aku ada. Rasanya kitaorang berangkat angkat ni dah dekat 4 tahun. Fuhh~ lama kan? *lap peluh* Hmm dialah tempat aku mengadu selama ni :') Sayang abang! Hehehehe ada jugak snap gambar dengan dia.

With my brother
This! Ini lah dia abang aku! Comel right? Tengok lah adek dia siapa kalau bukan Nur Farhana Binti Noryazid. Hahahahahaha K syok sendiri dan aku perasan sendiri dalam blog ni. Dia cerita kisah percintaan dia dengan ex dia. Aku apa lagi, kalau dah jumpa dia ni... Start membebel lah aku! Ada ke patut dia game ex dia tu? Eeeee paling pantang betul lah aku! Sumpah benci lelaki macam ni! Nasib abang, kalau tak dah lama aku bunuh! Hmm. Ok ok, cukup cukup sudah. Cukup sampai disini saja *menyanyi* Haha cukup cerita pasal abang angkat aku yang berlagak nak mati ni. Next, lepas lepak dengan dia je, terus pergi dekat diorang, tengok diorang main. Hmm hebatlah jugak. Kalau aku masuk, confem kalah dorang semua. Kan azzimah? Hahahahaha. Lepastu Razzy text dia sampai, aku dengan Ety, terus je pergi jumpa Razzy. Terus je pergi Mc'D. Yelahkan, dia kata dia nak belanja makan. Hahaha yang tak boleh blanya, kitaorang sumpah jahat gila order yang double punya. Dah lah mahal -.- Nasib dia bawak duit banyak. Hahahaha terima kasih Razzy :b 
With Razzy Fauziah
With My bestie Ety Izzaty! Iloveyou..
With Syazreen and Nor Azmina
Me Nurfarhana Noryazid hehehehe :*

THE END! MALAS AKU NAK CERITA DAH HAHAHAHAHA



 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang