Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

October 17, 2011

Assalammualaikum

Haiii, apa kahabar? haha sihat? Alhamdulilah, korang semua sihat kan? Sorry lha, aku jeah ney haa dah macam orang gila memikirkan masalah yobbbb :'/ Yeahh, sekarang first time siottt aku DEACTIVE kan facebook aku! Haha korang cari lerr sampai jumpa? Tk kan dapat punya :D Aku buat semua ney sebab bukan aku dipaksa atau apa apa pun. Hihi just nak kawal diri dari sikap yang negative dan selalu bersikap berdisiplin :) Now lepas exam life aku dah tk ada makna dah. Haha tapi tk apa lha, memang aku anggap hilang facebook ney sama macam hilang nyawa aku --' Huhh, tapi aku cuba buat semua ney sebab kan aku sayang dekat dia :') Ini kan dia nak? Okey, aku ikut semua cakap kau :D Btw aku sayang kau sangat sangat biy!


Thanks For All kayy :'>

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang