Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

October 28, 2011

Aku jujur && iklas

Assalammuaalaikum, hihi apa khabar? Sihat? Tak sihat? Pegi mam lah kau :P Haha act hari ney aku nak tulis pasal apa yeaa? Hm pasal diri aku lah kot. Aku tak tahu lah apa yang kurang lagi pada diri aku ney? Oh yeah, nobody is perfect right? Now aku cuba jadi orang yang baik. Yang setia pada bf aku. Hihi *Malu >.< Aku tak nak lah curang curang ney lagi, sebab sumpah demi Allah I love him to muchhhh :-* Tapi aku tak tahu lah nak buat macam mana lagi bagi kitaorang punya relationship ney semuanya okey. Aku tahu apa apa pun yang jadi punca masalah kitaorang gaduh semua dari aku :/ Bukan aku nak hancur relationship kitaorang? Memang aku tak ada akal lah kan nak buat mcm to! Omg! Jauh jauh kan semua benda to kayy :/ Aku tahu aku selalu cakap besar dekat dia. Aku buat semua to demi dia pun sebab aku betul betul nak jaga hati dia. Aku ney orangnya tak boleh kawal siket -,- Ada jeah buat melampaui batas sampai aku tak paham perasaan dia. Hm i'm so sorry. Tapi aku betul betul ikhlas cinta/sayang dekat dia. This is first time aku couple dengan boy yang kuat jelouse :D Hihi sweet jeah kan boy yang kuat jelouse ney? Sampai aku sendiri pun tak tahu sama ada yang mana betul and yang mana salah :') Tapi tak apa lah, experince kan? :D Hee iloveyou sayang!

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang