Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

August 5, 2011

terasa diri kau dah berubah :/

Now, aku nak  story pasal kitaa? Hmm, tahu tak kenapa? Aku dapat rasakan diri kau dah berubah wey. Hmm, aku tak tahu lah nak cakap macam mana? Rasa diri ney tidak diperlukan lagi :( sumpah wey! Sometime, aku pelik? Haaa, kenapa kenapa and kenapa wey kau macam ney? Aku tak nak semua ney berlaku! Aku sayang kau sangat tapi dua tiga hari ney, perangai kau memang dah lain? Anything false from mee? --' Okey, aku minta maaf if selama ney aku tak pandai nak ambil hati kau, walaupun hati aku sebenarnya yang sakit! Aku tak kesah lah semua too? Janji aku tak nak tengok kau macam ney sygs? Or kau betul tak perlukan aku lagi disamping kau -,- OMG! benda too yang aku taknak dengar biyy! Seriously aku cakap? Hmm :'( entah lah. Kadang-2 aku banyak fikir, mcm mana nak buat kau ney happy biy. Aku tahu selama ney, memang aku banyak buat salah kat kau :/ tapi aku dah berubah kan? And aku dah nak berubah. Haihh, susah betul lah -,- kau percaya tak yang aku sayang sangat dekat kau? Kau percaya tak yang aku cinta dekat kau? If aku sayang and cinta aku tak ada buat ney semua abdulhafiz! Kalau kau ada problem sebesar mana pun, tolong lah share problem too dekat aku? Lagipun, aku bukan siapa-2 bagi kau kan? Aku tak nak apa-2 pun dari kau? Just aku nak sangat, plessss jangan buat aku mcm ney sygs :') Aku tak boleh lah dalam keadaan macam ney. Aku rasa serba salah biy! Hmm, harap, apa yang kau baca ney, kau boleh paham aku okey. Aku tak minta semua pun. Aku nak kau yang dulu, too jeah. Terima kasih sygs you make mee always happy :')

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang