Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

July 8, 2011

jeles dengan dea :'(

okee, hari ney aku nampak kau date dengan perempuan lain laa kan :'( sumpah aku jeles gler time aku nampak kau tuhh dohh! hmm, takapa laa. macam kawan aku cakap kan? ''alah, mybe itu member class dea? kau takpayah laa jeles sangat kan? :D hmm, aku ikut laa apa yang member aku cakap. jangan fikiran negative okeee xD hihi, tapi sumpah aku asyik teringat jeah kau nan perempuan too. bukan main mesra nampak? -,- *dalam class aku takboleh na focus belajar tahu? :) hmm, daa laa. sakit hati ohh walaupun just member classmate kau pun! :( it's okey, aku cubaaaa sedaya upaya tahan perasaan cemburu aku ney -,- kbaii

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang