Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

January 9, 2012

sedih

Terasa bodoh menjadi hamba allah yang setiap kali mengharap kan kebahagian tapi merana yang datang. Kenapa mesti semua to ada dalam hidup aku? Teruk sangat ke kesalahan aku sampai aku harus marasa semua ni balik. Tak ada sorang pun yang pernah faham time aku sedih. Aku tahu. Ni padahnya aku buat perangai bodoh aku. Hm aku minta maaf wei! Aku terlalu sayang, tapi kau tak pernah faham kan :')

Kau tak rasa aku buat semua ni demi kita. Hm sebab aku sorang yang ada perasaan cenggini. Okay tak apa. Aku usaha sedaya upaya. Aku cuba! Tapi hargai siket and faham aku please. Aku tak kuat! Perlu aku nangis semua ni sebab aku sayang kau. Perlu ke aku membazirkan air mata untuk kau, sedangkan kau tak pernah faham perasaan aku :'( Aku cuma nak kongsi semua ni dengan kau. Aku nak share dengan kau macam mana aku sedih sekarang ni. Kau dengar tak perasaan aku sekarang ni tengah sedih? Kau sebenarnya tahu ke tak? Hm aku minta maaf. Aku tahu kau tak salah dalam hal ni. Aku sedar semua ni berpunca dari aku. Aku sayang kau. 




No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang