Assalammualaikum && hai to all my friends yang baca blog ini. Selamat datang ke blog yang tk berapa nak cantik ini. I hope you all will be enjoy with my blog! Bye.

Followers

April 10, 2011

menunggu muuuu ;(

malam tadi aku bengang sangat sangat tahu ! hanye tuhan ajea yg thu ? hmm , na thu story ? mcm ney . malam tadi aku text with dea , daa text-2 too , suddenly dea ta reply text :( aku coll laa dea ? ta angkat ! :'( sedihhh gilaa thu . hmm . kate nye ''line maxis kat sane terukk ?'' betul kea ? aku belive dea laa kan ? ta kan aku ta belive dea , sampai dea tipu mmg kena laa kan ? heishh -.- smpai pukul 2 aku baru tidoo . wait dea ! then pukul satu too , aku ade coll dea , dea pick up ? rupa-2 nye dea daa tidoo . shian aku :'( tunggu dea , tibe-2 dea cakap dea daaa tidoo ? sedihhh sesangat laa sedih nyee ! tapi ta ape laa . aku pun daa maaf kan dea tadi . tpi tpi . lain kali jangan buad lagi ukey ;) tiada maaf bagi muuuuuuu sygs .

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Nurfarhana
Design by Cik Kumbang